Undervisning för ALLA åldrar, från barn till vuxna. Välkomna!»
Undervisning för barn, ungdomar och vuxna sker i Luleå två gånger i månaden, den 2:a och 4:e lördagen varje månad. Barn och ungdomar upp till 18 år är välkomna till undervisningen, men vi har även en samtalsgrupp för de vuxna samt en konvertitgrupp för de som antingen är på väg att bli katolik eller för vem som helst som är intresserad av katolska kyrkans tro.
Alla träffas i kyrkan 10:00 för bön och sång, sedan går vi ut i de olika grupperna. Vi fikar och sedan firar vi Mässan 12:00.

Med vänlig hälsning från fader Damian och våra kateketer.

Vill du bli katolik

Vill du bli katolik?
Vill du konvertera?
Vill du bli döpt som vuxen?
Se information ovan om vår grupp för konvertiter samt informationen till höger om Damians undervisning via Zoom på måndagar.

Få svar på frågorna på stiftets hemsida»

Undervisning inför första kommunionen

Alla familjer som det gäller bör ha  fått  höstens schema. Har du inte fått information ta kontakt med kyrkoherden, fader Damian, tel: +46 73 967 9278.

Fortbildning om katolsk tro
P. Damian håller varje måndag kl. 20:00 ett möte på Zoom för alla intresserade av introduktion eller fortbildning i den katolska tron. Se länken nedan.

Alla är välkomna!